Site blog: Platforma

Page:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  ()
Picture of IFI Administrator
by IFI Administrator - Tuesday, 24 September 2013, 09:31 AM
Anyone in the world

SMS Marketing-ul reprezintă cel mai rapid mod de comunicare a ofertelor comerciale, oferind un procent maxim de vizualizare, în comparaţie cu alte metode de marketing direct.

Acest serviciu este recomandat a fi utilizat ca o metodă complementară de promovare, datorită volumului mic de informaţie ce poate fi transmis.

De ce funcţionează această metodă? Pentru că are numeroase avantaje:

este rapidă, sms-urile fiind livrate aproape instant, astfel încât clientul  primeşte informaţia oriunde s-ar afla. De asemenea

- este o metoda flexibilă. Folosind SMS marketing-ul, puteţi transmite  o varietate mare de mesaje: alerte text, evenimente, memento-uri, campanii de fidelizare a clienţilor etc. 

- are o rata ridicată de răspuns, oferind utilizatorului posibilitatea de a răspunde simplu şi rapid şi, cel mai important, presupune costuri relativ reduse.

- mesajele sunt transmise cu un sender personalizat în limita a 11 caractere. 

Picture of IFI Administrator
by IFI Administrator - Tuesday, 24 September 2013, 09:20 AM
Anyone in the world

În momentul în care decizi să îți promovezi afacerea cu ajutorul unei campanii de email marketing, este important să acorzi o atenție sporită bazei de date. Fie că transmiți către propria listă de contacte, fie că optezi pentru baza de date a furnizorului tău de servicii de emailing, există câteva aspecte pe care nu trebuie să le neglijezi.

Baza de date reprezintă o colecție de date și informații organizate astfel încât să poată fi accesate cu ușurință, administrate corespunzător, completate și îmbunătățite.

Segmentarea bazei de date (targetarea) te poate ajuta să generezi cereri de ofertă de calitate, având o rată sporită de conversie.

Succesul unei campanii de promovare depinde în mare măsură de felul în care este constituită și administrată baza de date. Pentru a evita orice tip de conflict este important ca datele să provină din surse publice sau să fie obținute cu acordul proprietarului. Odată obținute primele date, este necesar ca acestea să fie analizate și constant actualizate. Calitatea bazelor de date este dată de procesul de data cleaning, proces ce presupune identificarea adreselor de email incomplete, incorecte, irelevante și înlocuirea, modificarea sau ștergerea acestora. 

Picture of IFI Administrator
by IFI Administrator - Tuesday, 24 September 2013, 09:12 AM
Anyone in the world

Un nou serviciu online pentru livrarea de mâncare la domiciliu a fost lansat, săptămâna aceasta, în România.Foodpanda, lider în acest domeniu pe pieţele emergente, a devenit disponibil şi pentru publicul din România cu acces la internet.

Comenzile online de mâncare au luat o amploare din ce în ce mai mare în ţara noastră, în ultimii ani apărând zeci de site-uri sau agregatoare de restaurante cu livrare la domiciliu. Foodpanda aduce un suflu nou pe domeniu, fiind unul dintre puţinele locuri în care clientul poate adăuga pe aceeaşi comandă mâncare variată din meniurile mai multor restaurante. Serviciul este disponibil deocamdată în Bucureşti, putând fi accesat pe site-ul companiei, foodpanda.ro, lansat săptămâna aceasta.

Picture of IFI Administrator
by IFI Administrator - Tuesday, 24 September 2013, 09:05 AM
Anyone in the world

Recenziile îi conving pe oameni să încerce o nouă staţiune sau să evite un restaurant vechi şi îi influenţează în alegerea uneltelor de gradină, a instalatorilor, obiectelor vestimentare şi, uneori, chiar şi a medicilor.

Cronica obişnuia să fie un articol redactat de către profesionişti, însă internetul a schimbat acest obicei, permiţând oricui să-şi exprime un punct de vedere sau să asculte părerea cuiva. De aici, pe internet apar tot mai multe recenzii contrafăcute, pentru care companiile plătesc sau oferă diverse beneficii.

În urma unei anchete desfăşurate de procurorii din New York pe parcursul unui an, 19 companii au fost somate de autorităţi să înceteze practicile înşelătoare de promovare a propriului brand, precum au fost obligate la plate unor sancţiuni de aproximativ 350.000 de dolari.

De-a lungul anchetei, procuroii din New York au arătat că există platforme speciale pe internet, în Bangladesh , Filipine şi Europa de Est, care oferă, pentru costuri infime, recenzii înşelătoare pentru numeroase locuri şi obiecte pe care nu le-au văzut şi pe care nu le-au încercat vreodată.

De asemenea, unele magazine îşi mituiesc clienţii pentru a scrie comentarii false, oferindu-le vouchere de 50 de dolari pentru orice fel de nemulţumire faţă de serviciile oferite. Mai mult, unii ”consumatori” ajung să critice site-urile de revizuire care demonstrează că recenziile sunt false şi chiar scriu comentarii în care neagă că ar fi postat, pe internet, cronici înşelătoare.

Picture of IFI Administrator
by IFI Administrator - Monday, 16 September 2013, 10:30 AM
Anyone in the world

Acum cativa ani, termeni precum "stocare in cloud", ochelarii Google sau portofelul electronic erau de neinteles pentru majoritatea oamenilor. Gfk a vrut sa afle daca acum sunt mai cunoscuti si a facut o cercetare.

Concluziile arata ca 4 din 10 romani cu acces la Internet spun ca au auzit de "cloud storage" sau "stocare in cloud". 12% folosesc astfel de servicii, in vreme ce mai bine de jumatate, desi nu le utilizeaza, si-ar dori sa o faca. Acest 12% spune multe despre cat de (ne)cunoscut este termenul cloud storage, fiindca practic oricine intra pe internet foloseste stocare in cloud, exemple clare fiind e-mailul sau Facebook.

Gfk mai noteaza ca exista si persoane (aproximativ o treime) care sunt mai putin deschise catre astfel de servicii. Ele spun ca nu le utilizeaza si nu le-ar placea sa apeleze la ele in viitor. Peste 60% dintre cei chestionati considera cloud-ul o modalitate de stocare a datelor utila.

Termenul de realitate augmentata este cunoscut pentru 30% dintre participantii la studiu, iar cel de "Google glasses" (ochelarii Google) pentru 34%. Peste trei sferturi declara ca le-ar placea sa le utilizeze, iar doua treimi spun ca le considera utile.

Realitatea augmentata este cunoscuta utilizatorilor de smartphone-uri datorita unor aplicatii precum Layar care permit completarea unor elemente din lumea din jur cu diverse media, precum foto si video. Un exemplu tine de aplicatiile care iti arata spre exemplu ce se gaseste intr-o anumita cladire daca indrepti telefonul spre ea.

Gfk mai noteaza ca 60% din cei intrebati au aflat despre posibilitatea de a-si plati cumparaturile in interiorul magazinelor cu ajutorul smartphone-ului si 37% stiu despre existenta Google Wallet. 60% dintre participantii la studiu se arata dornici sa le foloseasca in viitor.

Studiul a fost realizat online, pe un esantion de 524 persoane utilizatoare de Internet din mediul urban, cu varsta cuprinsa intre 15 si 54 ani.

Picture of IFI Administrator
by IFI Administrator - Monday, 16 September 2013, 09:30 AM
Anyone in the world

Scandalul generat de practicile de supraveghere desfăşurate de NSA-ul american se află în plină ascensiune la Washington, dar cei mai mulţi utilizatori de internet se tem îndeosebi de jucătorii din publicitate şi reclamele lor, ci nu de guvern.

9 din 10 utilizatori sau 86% dintre respondenţii Pew, încearcă să îşi şteargă urmele de pe internet, după ce navighează în spaţiul virtual. Ei îşi şterg istoricul navigării sau folosesc un calculator din sălile de internet, pentru a naviga în tihnă. 55% dintre cei intervievaţi au şters istoricul navigării pentru a evita unii oameni, organizaţii sau ochiul vigilent al guvernului, relevă studiul celor de la Pew.

Nu-i de mirare că utilizatorii de internet se tem de hackeri şi infractori. A doua teamă a lor este legată de firmele de publicitate care vor sa le colecteze informaţiile - 28% dintre utilizatori au încercat să-şi ascundă activitatea şi datele de advertiseri. 19% dintre utilizatori au evitat o serie de oameni sau prieteni. Între timp, doar 5% dintre respondenţi au încercat "să se pună la adapost" de guvern.

Picture of IFI Administrator
by IFI Administrator - Monday, 16 September 2013, 09:20 AM
Anyone in the world

Pe 20 şi 21 noiembrie Crystal Palace Ballrooms găzduieşte a patra ediţie a How to Web, cel mai important eveniment dedicat inovaţiei, antreprenoriatului şi tehnologiei din Europa de Sud-Est. Vorbitori internaţionali de calibru vin în premieră în România pentru a împărtăşi bune practici unei audienţe formate din peste 800 de persoane. În paralel competiţia şi programul de orientare Startup Spotlight aduce faţă în faţă cele mai bune 32 de echipe din regiune cu mentori de excepţie şi reprezentanţi ai celor mai apreciate acceleratoare din lume.

Cei peste 800 de participanţi aşteptaţi vor avea ocazia să urmărească studii de caz practice, să descopere puterea inovaţiei de a schimba lumea, dar şi să cunoască reprezentanţi importanţi ai scenei tech la nivel global. La final, audienţa va avea ocazia sa aplice lecţiile învăţate pentru a-şi dezvolta în continuare produsele şi a-şi scala propriile companii.

How to Web se adresează inovatorilor în tehnologie, antreprenorilor web, dezvoltatorilor de produse în zona web, companiilor de outsourcing interesate de inovație, investitorilor și tuturor celor interesați de tehnologie și web. Mai multe detalii despre evenimentul de anul acesta, precum și lista actualizată a vorbitorilor confirmați sunt disponibile pe site-ul conferinței: www.howtoweb.co.

Picture of IFI Administrator
by IFI Administrator - Monday, 16 September 2013, 09:09 AM
Anyone in the world

Mai mult de un computer din zece (11,55%), echipat cu soluţii antivirus, şi care rulează în România, este infectat cu software periculos, relevă rezultatele unui test de specialitate realizat, în prima jumătate a anului, de Bitdefender, cu ajutorul scannerului QuickScan.

Testul a arătat că, în medie, 11,6% dintre computerele scanate la nivel mondial cu Bitdefender QuickScan sau cu aplicaţia pentru desktop '60-Second Virus Scanner' sunt infectate cu cel puţin un tip virus informatic.

Totodată, studiul relevă faptul că dispozitivele infectate rulează o varietate de sisteme de operare, de la versiuni vechi ale Windows, ce nu mai pot fi actualizate (Windows 2000, căruia i s-a încheiat ciclul de viaţă în iulie 2010), pânâ la Windows 8, cea mai recentă versiune a sistemului de operare al Microsoft. Astfel, numărul de infecţii găsite pe fiecare dintre aceste platforme este proporţional cu cota de piaţă a fiecărei ediţii de Windows.

Picture of IFI Administrator
by IFI Administrator - Friday, 6 September 2013, 08:03 AM
Anyone in the world

Procentul celor care isi recupereaza banii daca sunt victime ale fraudelor online nu este atat de mare precum ne asteptam. Un studiu Kaspersky confirma acest lucru.

Conform unui studiu Kaspersky, lucrurile nu arata bine pentru victimele fraudelor online.

Aproximativ 41% nu isi vor recupera niciodata sumele de bani pierdute prin aceste modalitati, cel putin aceasta este media declarata. Intre timp, 45% din cei pagubiti si-au recuperat banii, iar 14% doar o parte din ei. Legat de modul in care victimele au fost pagubite, studiul Kaspersky precizeaza ca 33% au pierdut banii in timpul operatiunii de check-out, adica momentul in care si-au introdus datele personale, si au facut-o cel mai probabil intr-o pagina nesecurizata sau care nu apartinea de vanzator. Mai putini (17%) sunt cei care au pierdut sume importante in timpul sesiunii de banking, cand datele lor au fost furate cu ajutorul programelor malware.

Pana la urma, paza buna trece primejdia rea si ar trebui sa fim putin mai atenti. In cazul de fata, e bine sa evitam platile de pe retele WiFi – securizate sau nu, ele sunt tot un pericol. Recomandam sa efectuati aceste plati de pe sistemul de acasa sau de pe o conexiune mobila proprie, ori chiar de pe smartphone. De asemenea, o suita de securitate ar trebui sa intre la capitolul “consumabile” pentru PC. Chiar si o optiune gratuita si oricat de slaba este mai buna decat increderea oarba in sistemul de operare si faptul ca nu accesati site-uri problematice.

Picture of IFI Administrator
by IFI Administrator - Friday, 6 September 2013, 07:54 AM
Anyone in the world

Vrei o parola sigura? Nu este foarte greu, numai trebuie sa fii atent la cateva chestii. De exemplu, parolele cu greseli gramaticale pot pacali multe atacuri cibernetice. Dar, atentie: o parola mai lunga nu e si mai sigura!

Un experiment realizat de un grup de cercetatori americani a aratat care ar putea fi solutia alegerii unei parole electronice greu de ghicit. Din start, trebuie excluse variantele care contin zilele de nastere, nume de animale si propozitii.

Specialistii Universitatii Carnegie Mellon, din Statele Unite spun ca la baza alegerii reusite a unei parole greu de identificat se afla greselile de gramatica sau de scriere.

Cercetand sistemele actuale de spart parole, acestia au descoperit ca atunci cand oamenii au fost rugati sa aleaga parole mai lungi, acestea au fost mai usor de ghicit.

Care s-au dovedit a fi cele mai ineficiente idei pentru o parola? Cele care contin nume de animale, ziua si locul nasterii si cele formate din propozitii.

“Folosirea parolelor sub forma de propozitii sau de fraze, precum “abiggerbetterpassword” (n.r. “oparolamailungasimaibuna”) sau “thecommunistfairy” (n.r. “zanacomunista”) este in crestere”, spun cercetatorii in lucrarea lor.

[ Modified: Friday, 6 September 2013, 07:54 AM ]
Page:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  ()

  
Skip Navigation